sunnuntai 13. kesäkuuta 2010

Mietteitä ja kuvia tänään


Aika on mennyt siivillä. En ole jaksanut päivitellä blogiani elämässäni on tapahtunut niin paljon. Joten olen oikeasti linnoitautunut työ-huoneeseen tai sohvaan television ääreen.
Meidän piti lähteä lomalle 07.06 ihanuus miesystäväni kanssa, mutta hän kaatui skootterilla ja solisluuhan siinä meni poikki. Onneksi ei pahempaa. Nyt sitten odotetaan luutumista. Ja lomasuunnitelmat men ihan uusiks.

Minulla on makkarissa muuten vuorellinen tavaroita lapulla #ASUNTOVAUNUUN....
olohuoneessa toinen vuori  #MÖKILLE  tässä ne nyt odottavat...solisluun luutumista. Ehdin mimittäin laittaa kaikki valmiiksi

.Juuri äskettäin hän oli syöpä-leikkauksessa kävimme tai olimme Thaimaassa kaksiviikkosen ennen leikkausta. Tansimme edelleen ja harjoittelemme argentiinalaista tangoa. Argentiinalaisen tangon leirille olemme menossa heinäkuun lopussa ja sieltä suoraan sitten Upsalaan,,,,,,,,,,jos luu luutuu ja kaikki menee hyvin.
Minä voin hyvin ainakin tänään, Mangneetti kuvaus syyskuussa.
Huomisestahan ei kukaan tiedä., mutta olen päättänyt voida huomennakin hyvin........
 Tytär voi hyvin ja tekee koruja..IHANIA.
Poika lähtee taas maailmaa kiertämään ja minua jänskittää.
Niin kauas on taas mentävä:))
Nuorin poika voi hyvin töitä riittää ja kurssia käydään.
Mukavaa kesää...........

Ei kommentteja: