tiistai 20. toukokuuta 2008

Asetelmia


Annukka-tädin jäämistöstä löytyi tämä ihanuus. Muistan tämän jo lapsuudesta hänen kodistaan.
Äidin ja isän mökiltä ullakolta sahanjauhon peitosta löytyi vanha nuken pää:)) Röyhelö kaulassa on minun äitini tekemä minulle:)) Mökki paloi 5 vuotta sitten.
Nämä olen itse maalannut posliininmaalaus kursseilla jonne äitini otti mukaan 12v.wau!
Kahvi kupit olen löytänyt vuosia sitten kirppikseltä.
Kannu ja kupit ovat papalta Ruotsista äiti oli siellä sota lapsena. Muistoja:))
Vauva on ostettu palvelutalon kirpikseltä, muistan tämän omistajan koska korjasimme ja liimasimme yhdessä jalkaa. Ihana muisto mummosta;))
Tämäkin kirpputori löytö vuosian takaa. Samoin pää alhaalla ostin sen tekijältä joka oli myymässä tuotteitaan kirppiksellä kaivoin tämän pöydän alta laatikosta ja ihastuin heti.

1 kommentti:

tiiu kirjoitti...

Ihanuuksia jälleen, vanhat posliinit viehättävät minua suunnattomasti. Vihreä nupillinen rasia on aivan ihana.