keskiviikko 16. tammikuuta 2008

Noitien valmistus alkaa.........

Amalia Karoliina synt 14,02.2001
Friida Sinikka synt 15.1.2004
Kyllikki Floora synt 11.02.2003
Emma Karoliina synt 12.2.2004
Marja Elviira Orvokki synt 11.2.1999 on ollut minulla ovikoristeena kahden ihanuus kissansa Roosan ja Pekan kanssa:)))................

Olen jo 12 vuotta tehnyt pääsiäisnoitia. Tekeminen alkoi, kun halusin itselleni "kunnon noidan" siis oikean ison ja perinteisen koristeen jonka otan esille aina pääsiäiseksi. Oman noitani nimi on Seraffiina:)) (kaapissa jossain odottelemassa pääsiäistä:)
Aloitan tekemisen yleensä helmikuussa, mutta nyt jo kutkuttaisi muutama ommella.
Näitä olen sitten myynyt torilla hyvällä menestyksellä. Tässä muutama, ideaksi perinteiseen pääsiäiskoristeluun:))

Kertokaa kommentteja................palautetta kaivataan.....vieläkö menisi kaupaksi vai....pitääkö tekasta tai ideoida uuden näköinen noita?

4 kommenttia:

Inkivääri kirjoitti...

Ihanoita noitia:) Luudanvarrella ratsastava on minun mielestäni paras noita...

Kiitos mahdottomasti kimpusta - laitoin linkin sivullesi blogiini ja ojennan myös sinulle oman: you make my day also:)

pirta kirjoitti...

wau mitä noitia! Minullakin olisi sinulle kukkaset poimittaviksi blogissani :)

Unknown kirjoitti...

heippa ja kiitos vastauksesta, tähän mennessä ei ole mitään viestiä ohjeineen tullu.... kirjoittelen viimestään sunnuntaina sulle. tai pyydä kasilta mun oikea sähköposti osoite. en haluaisi sitä täällä julkaista. tulee liikaa mainoksia spamia yms iä. terkuin

Lasineito kirjoitti...

Kiitoksia ihanista palautteista:))